Azarenka - McHale

Med en match kvar inatt så är en rätt värdelös dag snart slut. Fick några bra matcher serverade på silverfat men lyckades sabba det genom några mindre bra beslut och grönt förvandlades till rött. Matchen mellan 9:e rankade Azarenka och den 17 åriga McHale rankad 192 i världen gjorde jag dock inte många trade utan satt mest och följde den och begrundade hur DE fortfarande får härja på Betfairs marknader. Ja, Azarenka dras med en skada med oddsen talar sitt tydliga språk. Det var något som inte stämde.


1.07 upp 1.68 prestart.




Azarenka 2-0, odds 1.5



Vid 4-2 och två breakbollar till 5-2 för Azarenka var McHale fortfarande klar favorit. Likaså var hon det när Azarenka vunnit första set med 6-2. Vitryskan började även med att breaka och då var hon faktiskt nere runt 1.40 för en kort stund, men sen gick det snabbt åt andra hållet och hon bröt matchen vid 1-0 i set och ställningen 2-2. Man kan ju undra varför hon kliver ut på plan över huvudtaget när hon aldrig har tänkt att spela klart matchen.

Många frågar varför vi inte tjänar mer när man så uppenbart ser att en match bara kan sluta åt ett håll. Ja, det kan man ju undra. Personligen föredrar jag att inte försöka blanda mig i de matcherna över huvudtaget. Det finns tillräckligt med matcher ändå att trada. Det är iaf mitt svar på frågan.

Tack förresten till er som kom med önskemål om blogginnehåll. Jag ska försöka mig på att skriva ett bra inlägg om Money Management eftersom det verkar vara det ni helst vill läsa om. Jag kan inte påstå att vi är jätteduktiga på just pengahantering, men genom tiden har vi lärt oss av våra misstag och framgångar och hittat sätt som fungerar för oss. Iaf för det mesta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0