Dilemma


Bilder från när vi satt på läktaren på Roland Garros och såg finalen. 3-0 i set till Federer.

Egentligen så borde jag sova. Eller måste jag sova rättare sagt. Men nu är det så att jag gärna skulle vilja se Robin Söderlings match mot Roger Federer. Jag åkte ju faktiskt tillochmed ner ändra från Norrland till Paris när de spelade mot varandra i finalen i Franska öppna. Mamma bjöd vi med oss som barnvakt också, men hon sprang mest runt på champ elysees och shoppade.

Tre av få svenska fans på finaldagen.

Vi såg inte bara på Tennis utan turistade runt och drack vin.

Och firade Tildas födelsedag en hel dag lång. Bl a på Disney World...

...och i Eiffeltornet.

Fast 11-0 till Federer i Inbördes möten. Man kanske skulle sova ändå.

För övrigt rullar det på här hemma. Efter vansinnesnatten efter kräftskivan hade vi ett dåligt dygn till. Men vi bytte taktik och nu börjar vi så smått återhämta oss.

Till er som undrar så är min bloggmail: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0