Bränner otur!

Haha, titta vad jag precis hittade på Johannes facebook. Jag misstänkte att han höll på med något igår när han satt och fnissade på kontoret.

From the album: "Cissi bränner otur" by Johannes Nilsson

Cissi ligger i soffan till synes helt uppgiven med gardinerna neddragna. Jag frågar vad hon gör, men hon svarar inte utan bara ligger där och namndroppar rakt ut i tomma luften.
På kanal5 pågår ett frågesportsprogram som går ut på att lura av folk pengar. Jag tänker för mig själv, " att folk går på sånt - att de orkar".

Jag lånar Cissis iphone för att ringa ett samtal till Börje. Då möts jag av detta:

Var är världen på väg?

Resten av dagen så ungefär ut såhär.


Johannes släppte av mig på gymmet.

Jag sprang ett 5 km på bandet.


Sen åkte vi till Wilma och klippte oss.

Sen åkte Tilda och Johannes till Liseberg, medans jag hälsade på min bror och hans tjej som precis har flyttat till Göteborg.


Till sist åt vi middag med Johannes kompisar från Härnösand.

Några bet från Iphonen blev det igår, men annars var det en mer eller mindre ledig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0