Murray - Benneteau

Jag får ursäkta frånvaron. Det har tagit tid med flytten till det nya huset under sommaren. Men nu har vi kommit iordning och Tilda är inskolad för heltid på dagis. Så från och med nästa vecka kommer vi att försöka jobba mycket. Både förtid och som vanligt live under matcher.

Det är just nu Johannes som sitter framför spakarna så jag har lite tid över mig att posta statusen för denna match. Det är nära. Benneteau leder med 1-0 i set och hade 2-0 i det andra setet (han har knappt handlats som favorit). Murray har nu precis hämtat upp det till 2-2.

Kan bli bra match så jag ska springa upp på kontoret och hälpa till. Om det finns tid så upptaderar jag under matchen.

kl 19.30 Murray har breakat och leder med 3-2 i det andra setet.


Kl 19.42 Murray servar vid ställningen 4-3. Vi kör!



Kl 19. 52 SET MURRAY

Murray börjar serva i det tredje setet.

Kl 20.03 1-1 i game. Benneteau har räddat 4 breakbollar.




Kl 20.25 GSM Murray 4-6 6-3 6-1

Jag kan berätta att det är speciellt en person i det här huset som inte är glad just nu. Och det beror inte på att Murray vann utan på att vi tradade bort 35.000 efter att vände matchen och vann alla game utom två. Undrar och MR Nilsson tycker att det är mitt fel. Jag tror det. Well, detta var bara en match av några på en vecka som varit den värsta i sommar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du är tillbaka!

2009-08-21 @ 21:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0