Det är lätt att hamna fel


Jag och Tilda har hjälpt min far på vedbacken idag. Tog en kaffepaus i solen medans pappa åkte på systemet för att köpa vin till kvällen. Mamma sitter och försöker få upp sitt konto några 100-lappar så jag bestämer mig för att göra hennes sällskap och jobba några timmar. Loggar in och möts av det här och ställningen 3-2 40-40 i Gonzales serv. Nu är ställningen 4 lika och boken ser något sämre ut. Matchen är inte över än så än är det inte kört men jag tänker på hur jobbigt det är när man hamnar fel i match och ALLA spel och bollar går emot en och plötsligt så var jag inte alls så sugen på att jobba längre.


Kommentarer
Postat av: Mekong

Det viktigaste i den här branchen är att lära sig ta förluster på ett bra sätt! Kommer du på hur det går till kan du berätta det för mig!

2009-04-30 @ 19:01:49
URL: http://mrmekong.blogspot.com/
Postat av: Anonym

jaha ja så lillflickan skulle visa mamma hur man gör..

2009-05-01 @ 22:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0