Gårdagen

Igår var det ingen bra dag. Jag valde att avstå att jobba efter att Johannes lackat ur under matchen mellan Canas och Acasuso. Jag hade somnat en stund med Tilda i sängen och vaknade av att Johannes fick ett utbrott på kontoret. Då hade Canas tappat 2-0 i game i det 3:e och avgörande setet. Johannes hade suttit med 40k på honom och inte bokat av. Det slutade istället med att bli en dyr historia när Acasuso vinner matchen.

Förutom förlusten i matchen så blev vi in en plattskärm fattigare då Johannes slängde den i golvet efter att han påstått att jag tjafsade om startoddset. Vilket jag absolut inte gjorde. Han sa att Canas var megafavorit innan start och jag påpekade bara att det var han inte. När matchen började stod Canas runt 1.80, kanske något lägre, han var ner en sväng på 1.50 i början av setet när han hade fördel i Acasusos serv. Fast jag fattar att han blir förbannad, mest på sig själv tror jag. Synd bara att det alltid ska gå sönder saker.

Jag följde bara matchen i början så jag har ingen koll på odssrörelsena men enligt Johannes så var matchen 100% uppgjord.

Vi ligger fortfarande över plan i september så jag hade tänkt att ta det ganska lungt med tradingen idag. Tyvärr så brände jag iväg 8k helt i onödan på matchen mellan Wozniacki och Dulko. Väldigt slarvigt gjort eftersom jag låg så bra till. Jag kan kan ta tillbaka den förra förlusten  i matchen mellan Kirilenko och Zakopalova. Men jag har inte bestämt mig vad jag ska göra med matchen än. 1-1 i set, kirilenko på serv och jag har pluset på Zakopalova.

Om några timmar har jag och Johannes bokat en tennisbana så då är det upp till bevis.

Kommentarer
Postat av: Micke

Hej!



Jag vill tacka för en trevlig och rolig läsning. Eftersom man får fråga dig om man undrar över något så tänker jag ställa min första fråga. Hur fungerar det när man spelar/Bokar ?



ha det så bra/Micke

2008-09-30 @ 14:18:33
Postat av: Andeli

Haha, hoppas att han fick vinna tennisen mellan er två idag iallafall. Förstår honom gott och väl även om jag kanske inte hade slängt skärmen i golvet.



Micke->

En väldigt bra start är att läsa trade-skolan på www.oddshandlaren.net som det även finns en länk till här. Där har jag och många andra tagit först klivet in i betfair-djungeln :)

2008-09-30 @ 14:25:12
Postat av: Lajpe och Emmis

Å skulle du kunna ge mig bra filmtips på bra komedier?

Ska snart ha en filmkväll så jag behöver din hjälp :)

Hugs and kisses! <3

2008-09-30 @ 14:28:34
URL: http://truefriends.blogg.se/
Postat av: Lajpe och Emmis

Å skulle du kunna ge mig bra filmtips på bra komedier?

Ska snart ha en filmkväll så jag behöver din hjälp :)

Hugs and kisses! <3

2008-09-30 @ 14:28:35
URL: http://truefriends.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Re Micke. Ja precis kolla på oddshandlarens sida han förklarar bra.



Andeli: Det var iaf en gammal skärm:) Jo, Johannes vann, tyvärr utan att jag lät honom. Skitsport.

2008-09-30 @ 17:10:06
Postat av: moona

Karlovic,, hurra....

2008-09-30 @ 19:38:35
Postat av: Johanna

Hota med betfair-turken om det ska gå sönder fler saker. =)

2008-09-30 @ 20:07:32
Postat av: PeterD

Den här artikeln som vi publicerade för fyra år sedan är fortfarande mycket aktuell. Lycka till då du bokar Micke!

2008-09-30 @ 22:37:33
Postat av: PeterD

Den här artikeln som vi publicerade för fyra år sedan är fortfarande mycket aktuell. Lycka till då du bokar Micke! 820.shtml" rel="nofollow">http://www.alltomspel.info/publish/article820.shtml

2008-09-30 @ 22:38:00
Postat av: Cecilia

Re Johanna: Ja jag får göra det:)

2008-10-01 @ 14:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0