Dax för helg

Det blev en del stora swings idag. Med hänsyn till familj och släkt som läser bloggen så ska jag inte visa upp exakt hur stora de blev:) Dagen slutade tillslut rött med ett fyrasiffrigt belopp så ingen större skada skedd. Men det var mycket nära att det hade blivit en av de bästa dagarna på länge. Marginalerna var dock inte riktigt på vår sida. Dagar som denna gör iaf att man inte behöver tänka på premiumavgiften.

Johannes minglade precis iväg till Liseberg för att lyssna på Håkan. Jag stannar hemma och laddar inför morgondagens födelsedagsfest hemma hos Börje istället. Jag tänkte ta ledigt i morgon. Månaden är snart och eftersom jag inte har shoppat ett enda plagg i september så blir det en heldag på stan i morgon. Enligt vår nya månadsbudget så har jag 4500:- kvar att spendera på kläder och smink. Och enligt Johannes så får man inte flytta överblivet plus till nästa månad och det vore ju tråkigt om den gick till spillo liksom. Dessutom behöver jag verkligen följande:

Skinnbyxor
Paljettväst
Nytt smink
Converseskor


Nu ska jag skynda mig och hämta hem Tilda som är hemma hos en kompis och leker, sen blir det de 2 nya avsnitten av Heroes i soffan.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Hej

Kan du berätta lite kort om vilken strategi ni använder då ni tradar på fotboll ?

Tackar på förhand :-)

2008-09-27 @ 12:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0