Bildbevis


Johannes klagade på sin blogg för någon dag sedan att det var begravningsstämning hemma pgr av att jag tyckte att han skulle plocka undan efter sig eftersom jag hade städat (efter honom) hela dagen.

Det är låg stämmning här hemma idag. Nästan begravnings. Cissi anklade mig igår kväll för att inte plocka undan efter mig här hemma. Vi kom inte vidare eftersom vi tydligen har olika verklighetsuppfattningar i frågan.

Ja, jag vet inte jag....


Såhär såg det förövrigt ut för någon vecka sedan när jag klev upp. Johannes hittade inte något av Tildas 15 par skor så han rev ut en hel garderob och självklart lät han det ligga tills jag tog reda på det.

Kommentarer
Postat av: Pekka

Organiserad oordning är bättre än när tjejen städat om man inte hittar nånting.

2008-10-08 @ 16:35:36
Postat av: Fredrik

Jag lurar lite på de där kakorna på skrivbordet....hur går de ihop med sommarens bantningskur?

2008-10-08 @ 21:17:54
Postat av: Cecilia

Pekka: Sant:)



Fredrik: Ja det är väl därför det behövs bantingskurer emellanåt:)

2008-10-08 @ 23:29:50
Postat av: Hanna

Hahaha... Känner igen det där...

2008-10-09 @ 06:25:05
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0