Värsta dagen på länge....

....om inte någonsin. Känns väldigt tung just nu. Synd för annars har det gått bra i maj. Vi har inte diskuterat dagen än, men min åsikt är att en av den stora utlösande faktorn för att det gick som det gick idag är gamespel. Inte säkert att Johannes håller med utan det är endast min åsikt.

Jag personligen är inte alls förtjust i gamespel överhuvudtaget och försöker hålla mig ifrån det. Alltför korta positioner och i ärlighetens namn så vet jag att vi ligger en del back på det. Dessutom tar det allt för ofta fokus från matchspelet. Sen är det självklart alltid så att hade några få breakbollar gått annorlunda så hade det kunnat blivit mycket plus istället. Men boken ska inte påverkas så mycket som den gjorde idag pgr av att några fåtal bollar "gick fel". Min erfarenhet är att gamespel spelas när man vill ha snabba pengar.

Men som sagt detta är bara min åsikt.

image110
Det har inte bara blivit jobb idag. Jag kom precis hem från lite shoppingmingel med veckorevyn topshop. Den där Ebba von Sydow är verkligen ett socialt geni.

Och katten Selma är hemma igen och verkar må ganska bra efter den lilla operationen. Det känns skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0