Klokaspel - Ny tennis site!

Sverige har fått en ny spel/tennis site. Klokaspel heter den och drivs att ett gäng spelare. Snygg layout och trevligt innehåll. Kika in den ni med! Precis som alla läsvärda sidor/bloggar så lägger jag upp den i min länklista till höger i bloggen. 



Jag hann inte att redovisa alla dagens matcher men det blev en ganska bra dag trots försiktig trading. Eller ansvarsfull trading kanske jag ska säga - kloka spel:) Greenade ut eller bokade upp låga odds på alla matcher även om det med facit i handen inte var rätt beslut. "Safade bort" väldigt mycket pengar idag, men jag hade bestämt mig för att detta skulle vara en dag med låga risker. Dessutom ville jag inte missa en match där en 1.01, 1.02, 1.03 tappar och förlorar. Jag har tagit tillbaka min förlust från igår och lite till även om det inte alls var det som var målet. Igår var igår och idag är idag.  Starkt gjort ändå av oss båda att koppla bort gårdagens katastrofala trading och börja på nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0