Tillbaka till verkligheten

Efter en vecka i Thailand är det nu dags att börja packa ihop. Imorgon är sista dagen här, sedan återvänder vi tillbaka till Sverige och verkligheten. Inte ens här nere i Thailand på semestern har det undgått oss att det florera rykten om förändringar på Betfair. Stämningen i poolen i morse var en aning dempad efter att ha ägnat natten åt att läsa olika trådar och mail angående den såkallade boten. Jag har funderat mycket på vad det kan innebära för mig om förändringarna som många pratar om stämmer, men jag har bestämt mig för att försöka släppa det här nera och ta det när jag kommit hem och vet mer.

Jag har själv inte märkt något underligt under de marknader jag följt på vissa tennismatcher i veckan, men det är inte så konstigt eftersom det är stört omöjligt då hotellets uppkoppling är helt värdelös. Däremot så kommer jag att märka om det skett förändringar så fort jag kommer hem och börjat jobba igen. Och utifrån det och förhoppningsvis mer information och fakta från Betfair så kan jag ta ställning till detta. Såvitt jag vet så är hittills "Boten Anna" endast en låt av Basshunder och Betfair endast en oddsbörs där spelare spelar mot andra spelare.

Förövrigt så förlorade Federer så fort vi lämnade Sverige - IGEN! Han förlorade även mot Canas för snart en år sedan när vi var i Phuket. Jaja, bokade han blint innan vi åkte med vetskapen att det kunde hända igen. Han ska tydligen vara sjuk i körtelfeber just nu. Hoppas för hans skulle att han inte kommer att vara sjuk för länge för Nadal och Djokovic börjar verkligen knappa in hans försprång på ATP-rankingen. Han måste iofs sig inte bara vara frisk utan också börja spela bättre tennis igen om han sa behålla sin plats som världsetta. På ATP racet ligger han bara 8:a, 3 poäng före vår egna Söderling som ligger 9:a.

Nej, det verkar tungt för Federer nu, en annan som istället har flytet med sig är min käre sambo, som sätter fotbollsmatch efter fotbollsmatch i Aftonbladets bolagsfajt.. Det är ju asgrymt! Det tycker han själv med och det får jag höra ofta. Väldigt ofta. Väldigt, väldigt ofta.... Vill ni se mer från Thailandsresan och min asgrymma sambo så ligger det bilder r. Förövrigt så fick jag en kort fråga från Oskar Svärd på facebook om vart man hittar billiga resor till Thailand. Han var sugen på att åka, antar att han inte var så nöjd med sin insats i årets Vasalopp.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det verkar nu som om Boten Anna är mer än en sång:(

2008-03-12 @ 18:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0