Same same but different...

Idag och imorgon pågår kvalmatcherna inför Miami. Vi tänkte passa att vara lediga fram till på onsdag då vi får besök i från Jämtland i form av min pappa och 2 bröder. Mamma fick vara hemma denna gång, hon ska jobba men om jag känner henne rätt så kommer hon att passa på att sitta att spela på Betfair all hennes lediga tid. Det är -20 grader just nu där de bor så att det tycker jag att hon gör rätt i, vem vill vara ute i onödan i sådan kyla?

Helledigt blev det dock inte idag. Johannes började tradade 2 matcher innan han åkte iväg och handlade inför gästernas ankomst. Tilda stod och trampade med overallen på i trappuppgången och det började bli lite ont om tid så han ropar lite stressat att jag skulle ta över sista matchen.
 -Jaha, vad är det för match då? 
- Det är Cilics.
-Jag hittar den inte, menar du inte Czink?

-Jo, precis.
-OK, du vet att det är damspelare va?
-Jaha, vafan är det damspelare?! Tyckte väl att de servade dåligt! 
-Ja, men det är iaf damspelare, du måste väl ha sett att de heter Timea och Melinda. Och Czink inte Cilic.
-Äh vafan jag hann inte läsa inte det finstilta..

Men det gck bra ändå. Jag behövde inte göra någonting i matchen, Johannes låg redan bra till och Czink som han hade pengarna på vann 3:e set med 6-3, det trots att Timea Bacsinszky handlades så lågt som till 1.07 i det setet även fast hon varken breakade eller hade någon breakboll till sin fördel.

Kommentarer
Postat av: Joh

ähh. jag hade lite skrämpodds utlagda här och där och fick toknapp i en match. kan väl f-f*n inte läsa biografier för en bunt kvalspelare dag ut och dag in. För mig är federer, ferer och ferrero samma lika lika.

2008-03-24 @ 23:26:21
Postat av: Swingtradre Igor

Fiskade själg igår lite folk som ville ha säkra pengar!:-)

2008-03-25 @ 07:49:05
URL: http://betfairswingtrader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0