Fucking trött på ordet bot!

image61
P-botar hit Betfairbot dit. Det är skittrist det som har skett, jag är absolut inte glad för Betfair skalpar och tar en del pengar från marknaden, dessutom utan delay. Det är förjävligt att de utger sig för att vara en oddsbörs där spelare spelar mot andra spelare nu när det själva verket inte verkar vara så längre. Det är ännu mer förjävligt att de valde att sätta igång detta utan att informera oss - deras kunder.  Men nu är det så och det är bara att gilla läget eller byta jobb. Och byta jobb tänker inte jag göra, iaf inte just nu.

Idag har vi suttit och veckoplanerat. Och jag har fått allt gjort av det som skulle göras idag. Jag har diskat 3 ggr, jag hatar att diska och jag har lagat mat, det avskyr jag ännu mer. Johannes har suttit och läst trådar om boten i stort sätt sedan han vaknade. Och självklart måste vi sätta oss in i vad det är som sker, men det tar för mycket fokus från annat. Jag har ännu inte hunnit gå igenom kvällens matcher som startar ikväll pgr av att Tilda inte tillåter oss båda att sitta vid datorn samtidigt, såvitt jag vet så har Johannes inte heller gått igenom kvällens matcher pgr av att han måste läsa på mer om boten. Jag vill såklart också veta så mycket som möjligt, men det känns ännu viktigare att börja anpassa sig och utarbeta nya strategier. Och för att göra det måste jag trada matcher inte sitta och läsa 10.000 olika inlägg på olika trådar.

Självklart är det bra att så många spelare som möjligt utrycker sina åsikter om det Betfair gjort, för att förhoppningsvis kunna påverka, men oftast hjälper det inte att gnälla. Jag fattar att folk är upprörda, jag är upprörd. Jag är iaf glad att jag inte min tradestrategi går ut på surebets.

Nu tänker jag koncentrera mig på kvällens matcher och hör jag ordet bot igen i den här lägenheten de närmaste timmarna blir jag fan galen. Och sen hoppas jag att Betfair går ut med information och klara svar på de frågor som finns.


Kommentarer
Postat av: Nicke

Det ser ut som du skulle behöva installera Outlook :)

2008-03-12 @ 21:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0