Bussted

image43
Jag har tagit det lite lungt med tradingen denna vecka. Körde några matcher igår, det gick varken bra eller dåligt. Det är bara så skönt att vara hemma och varva ner några dagar efter AO och allt resande. Jag har även tradat några matcher tillsammans med Johannes. Eller egentligen är det mest han som har tradat och jag har följt det han har gjort. Det har funkat sådär. Vi tycker inte alltid likadant och det kan ju såklart leda till konflikter:) Men ibland är det bra att trada tillsammans.

Vi (läs jag) har gjort en deal hemma. Vi ska gå ner i vikt. Ingen skräpmat, inget godis på veckorna och motion. Jag har tränat varje dag denna vecka, Johannes däremot skyller på sin brutna tå och haltar omkring. Men han har nog ont på riktigt för igår råkade jag kliva på den och då skrek han. Högt. Idag så lämnade Johannes av mig på gymmet, när jag var klar gick jag till Backaplan för att möta upp honom och Tilda. Och vart hittar jag honom, om inte på Burger King. Han skyndar sig att gömma maten under bordet. Det är tydligen 3:e dagen i rad som han har smitit dit. Jag har tyckt att det varit lite väl lätt att få honom hemifrån på dagarna.

Kommentarer
Postat av: A

loooool

2008-01-30 @ 22:42:45
Postat av: Joh

Meny var:

Sallad utan dressing
2 muggar vatten
Te

2008-01-31 @ 00:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0