Ytterligare 4 favoriter förlorade i Rotterdam

Idag så hoppade vi över alla dagmatcher. Ett mycket dumt beslut visade det sig då alla 4 favoriterna i Rotterdam förlorade. Nadal. Ferrer, Davydenko och Berdych. Och de inte bara förlorade utan förlorade mer eller minde rakt av. Det var bara Nadals match mot Seppi som gick till 3 set. Visst, det är inte säkert att man gått plus på alla matcherna. Men jag bokar till 90% alltid stora favoriter innan start, så det kändes lite onödigt att göra annat just idag. Dessutom förlorade också Kuznetsova och V. Williams i 2 raka set, även de handlades som stora favoriter innan start. 

Men det är bara att glömma och gå vidare. Även fast jag vet att det är just sånna här matcher som kan göra skillnaden om det blir en bra månad eller en mycket bra månad. Det positiva är iaf att 2008 fortsätter att bjuda på favoriter som faller som käglor. Själv så lyckades jag pricka in nästan alla favoriter som vann ikväll. Och med pricka in menar jag inte att jag vann på dem. Tvärtom, minus, minus, minus, minus.... Fast jag får skylla mig själv jag låg bra till i nästan alla matcher jag tradade, men jag struntade att greena ut. En trevlig överraskning som dock räddade hela dagen var när Isner räddade 3 matchbollar i tiebreaket mot Haas och sedan körde över tysken i avgörande set. Jag hade redan räknat in ytterligare en förlustmatch när min dator bestämmer sig för att låsa sig vid 6-3 i tiebreaket, när jag får upp fönsterna igen så har Haas förlorat tiebreaket och står i 1.80.


"Johannes Betfairbloggarnas anfader"
Johannes har suttit mycket koncenterad hela kvällen och försökt få ihop sina tips till aftonbladets spelbolgasfajt, där han tydligen ska vara Betfairs representant. Jag såg att han smög in en flaska Baileys på kontoret. Om det gör att det blir bättre tips eller ej vet jag inte. Men en sak vet jag och det är att Johannes är en svag människa som ofta är för snäll för att säga nej till saker han inte vill göra (en jättebra egenskap enligt mig som jag själv utnyttjar då och då). Och just det här var han inte så supersugen på att göra och han sa ungefär 10 ggr att han skulle tacka nej, ändå kröp det framm i förrgår att han inte kunde säga nej när Klas från Betfair ringde. Hahaha, vad jag har skrattat åt honom. Det var väl det jag visste!:)

 Men det blir nog jättebra och Betfair kommer nog på något sätt att kompensera oss. Johannes för att han skämmer ut sig i en av Sveriges största nyhetsportal och mig för att jag måste gå och lyssna på hans gnäll om hur jobbigt det känns. Nejdå skämt å sido, jag tyckte såklart att han skulle ställa upp, det var ju smickrande att Betfair vill ha honom som representant. Trots det att han varken gör sig bra på bild eller är speciellt bra på att tippa:) Ja, det är var några rader om Betfairsbloggarnas anfader, en titel han btw har utsett till sig själv.

Nu ska jag se ett avsnitt av Prison break och sen ska jag sova. Om några timmar ska Tilda vara på lassarettet för att ta bort stygnen efter olyckan för några dagar sedan.

Kommentarer
Postat av: Joh

Men tönt.
"kompensera oss"?
Är det någon som ska ha ett gäng trisslotter så är det väl jag.

2008-02-22 @ 08:19:57
Postat av: Anette

Fin bloggen är :)

2008-02-22 @ 08:52:56
URL: http://nettansliv.blogg.se
Postat av: Martin

Snygg layout

2008-02-22 @ 21:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0