I väntan på tomten....

...eller i väntan på tennsisässongen borde jag kanske skriva.

Thailand var toppen, jag hade utan problem kunnat stanna en vecka till och hoppat över det här med julfirandet. Men det är ju mysigt med jul också och vi befinner oss i skrivandets skull i Hallen. Tiden bedrifs med skoteråkning, film, TV-spel och mammas mat.

Vi har ju fortfarande semester och jag har inte ens loggat in på Betfair denna månad men nu börjar det klia i fingrarna. Semester i all ära men jag kan knappt vänta tills tennisen drar igång igen. Den första stora höjdpunkten blir såklart Autsralien Open men veckorna innan blir en bra uppvärmning. Tänk vad härligt med ett helt nytt år av arbete där jag 1000-tals timmar kommer att få följa tennismatcher och även en del andra sporter. Kan det bli bättre?!

Men innan det nya arbetsåret startar så kommer det såklart en sammanfattning av 2008 i bloggformat. Johannes har också börjat skriva ett inlägg om året som gått och det ska bli intressant att se hur våra syner på det gånga året skiljer sig. Risken finns att inläggen kommer att vara ganska lika.

Jag och Johannes har också diskuterat att utveckla det här med bloggandet  till det nya året. Men jag går inte in på det nu eftersom det kanske inte blir nåonting av det. Det skulle iaf vara kul att ta det ett steg längre, men som vanligt så är tiden en avgörande faktor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp nu drar det snart igång igen, förbereder ni er på något sätt eller tar det som det kommer. Lätt att bli lite ringrostig i det här yrket.

2008-12-23 @ 18:49:15
Postat av: Cecilia

Vi kommer att ta det som det kommer. Börjar ganska lungt med tanke på att även spelarna kan vara lite ringrostiga efter uppehållet och deras fokul ligger oftast på AO så turneringarna innan kan sluta lite hur som helt.

2008-12-25 @ 13:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0