Franska Öppna - dag 6

Jobbig dag. Vi har suttit framför datorerna oavbrutet från 11.00 i förmidags till nu. 13 timmar i sträck. Igen lunch, ingen middag, inget regnavbrott. Inget som gör att man hinner andas riktigt. Ja, förutom varje gång jag har sprungit ner för att medla mellan alla ungar som av en händelse tyckte att det var roligast att leka i just vårat hus idag.

Åt helvete har det gått också. En helt meningslös dag med andra ord. Jag tror att Johannes började med 6 stora förluster i rad idag och jag lyckades inget vidare heller. Efter 4 matcher och lika många timmar låg jag väl mer eller mindre plus minus noll, trots att jag varit ganska bra grön i samtliga matcher, men jag chansade lite och det gick inte hela vägen. Men har man tålamod så brukar det komma någonting tillslut iaf och när Kirilenko får sin första matchboll i avgörande set mot Kuznetsova så sitter jag med runt ca 20.000 grönt på henne. Jag har en bokning på 30k på 1.11 som ligger, men 1.12 är det lägsta som matchas och jag försöker höja min bokning för att få den matchad men lyckas inte. Matchbollen var i Kuznetsovas serv och Kirilenko missar den och Kuznetsova håller sin serv till 4-5.

Kirilenko ska sin tur serva hem matchen alltså. Det blir snabbt 15-40 och hon går upp till ca 2.20, jag har lagt över det mesta på Kuznetsova. Kuznetsova missar i sin tur sina 2 breakbollar och sedan ytterligare 1 till och Kirilenko vinner matchen. Jag tror att jag slutade med 5k plus tillsut. Lyckades alltså sabba en match till.

Samtidigt var Johannes väldigt grön i matchen mellan Dementiva - Wozniak, men råkar på något vis trycka fel och layar 100k på Dementiva @ 1.29 istället för att spela (eller om det var så att han skulle lägga upp en lay på ett lägre odds). Och sen tror jag att det blev ett missklick till av bara farten. Eller om det var en boll som var oklar och spelades om, fel blev det iaf.

Sist ut ikväll var matchen mellan Rezai och Petrova och båda tjejerna har räddat matchbollar och pgr av mörkret var den tvungen att avbrytas vid 7-7 i sista set och kommer att spelas klart imorgon. Vi sitter båda i den matchen och där ligger vi väl hyfsat till totalt, även om jag fördragit att Petrova hade lyckats serva ut den istället för att bli breakad till 7-7.

Well, nya tag imorgon.


Kommentarer
Postat av: Martin

Tjenare!

Jag funderar också mycket på hur jag skall kunna bli rik och tjäna pengar. Har försökt med att jobba vanligt men har alldrig känt att det har varit min sak och framför allt så är jag för lat tror jag. Ha länge också funderat på att skriva en blogg hör ju hela tiden om hur alla som bloggar tjänar pengar hela tiden! Undrar är det så himla enkelt att tjäna pengar på en blogg? Vad är det dom som har en blogg tjänar pengar på? Får man tex 5 kr för varje person som går in ens blogg eller? Har varit ute på nätet och sökt på hur man kan tjäna pengar på blogg men det står bara massa om hur man ska få besökare och annan skit. Men jag skulle vilja ha några konkreta svar på hur man igentligen tjänar pengar på en blogg. Fungerar en blogg lika bra som en hemsida tex? Jag kan inget o hur man gör hemsidor så det lutar ju mer åt blogg hollet för min del tror jag då dem redan är en klar sida så att säga. Har också funderat mycket på vrf alla hemsidor som tipsar om hur man kan tjäna pengar på nätet berättar detta isf? Menar hadde jag nu haft en sådan super ide som man ibland stöter på om hur man tex kan tjäna 40.000kr i månaden online så hadde ju inte jag berättat det för någon annan :P ... Såg senast idag en sida som tipsa om ett system man kan använda för att vinna pengar på nätet. Metoden verkar facktisgt fungera och har själv funderat på att testa den men jag kunde inte låta bli att skriva till dom som hadde gort sidan då dom tigde om en donation för att dom hadde tipsat en om hur man kunde tjäna upp till 40.000 kr i månaden. Menar dom kan ju inte på fult alvar tro att någon sedan kommer att donera några pengar till dom :P... Eller är folk så dumma så att dom donerar pengar till dom fast att dom själva har sökt efter en metod att tjäna pengar? Låter ju fett korkat isf :P... Undrar om någon har testat metoden som dom visar på sidan http://www.tjanacash.se ? Dom har en video på sidan där man får se hur dom vinner 250 kr på 5 min men jag blir aningen skeptisk då jag åter en gång frågar mig varför delar dom med sig av en sådan bra ide att tjäna pengar på o dom redan tjänar pengar på den ??? Om du har testat metoden som dom har skrivit om kan du väll svara på detta inlägg och berätta om det funkade eller inte . Tack för en bra blogg också :)

2010-06-28 @ 01:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0