En kort up date

Hej! Hur går det för er under Franska öppna?

Själv så började rätt bra för oss i söndags men igår var det en riktig skitdag. So far so good idag, även om Safinas förlust höll på att bli dyr, men det redde upp sig tillslut. Jag tycker sällan vi lyckas dra nytta av att de stora favortiterna chockar numera.

Just nu ser det iaf ut så här i matchen mellan Seppi - Ventura:



Seppi leder med 2-0 i set men ligger under med 1 break i det tredje setet. Jag gissar dock på att Seppi vinner i tre raka, men man vet aldrig. Lite spännande kan det kanske bli...

Jag ska smita till gymmet en stund snart, har ju mitt maraton att tänka på också.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Synd bara att ni hade 290.000 vinst på tourens sämsta spelare. Kapaciteten är ett skämt, han har svagare psyke än f.d Söderling och Safina tillsammans samt att han ser sådär äckligt självgod ut på banan.



Skämt åsido så har han väl sina poänger :)



Tack för en bra blogg och lycka till under resten av turneringen.

2010-05-25 @ 20:28:49
URL: http://akutpsyk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0