Det svänger i Melbourne

SÅ DÄR JA, efter två långa arbetspass under årets AO börjar vi bli varma i kläderna. Men trorts att vi tjänade mer igår än vad vi gjort på flera månader så känns det ändå som att insatsen var medelmåttig. Iaf med tanka på hur många av matcherna utvecklades.

Inte mindre än 5 spelare - Cibulkova, Söderling, Oudin, Ferrero och Molik - förlorade från 99% vinstchans igår och vi var på fyra av dessa matcher utan att boka en spänn på just oddset 1.01. På Söderling matchades det endast ca 9k på 1.01 så där var det 1.02 om gällde. Vilket jag bokade, men det mesta av det gröna la jag över på svensken.

Tanken att lägga upp boka 1.01 på alla matcher och krypa ner under täcket igen har slagit mig. Men rent statisktiskt ska väl inte så många fler 1.01 förlora denna turnering. Så kaffebryggaren är igång och jag är redo för en lång natt igen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka !! O heja på..

2010-01-20 @ 20:39:36
Postat av: Johan

Hej!



Jättetrevligt att du är tillbaka här och bloggar!

Jag spelar också mycket på tennis. Jag tänkte höra med dig om man skulle kunna få din mail/msn?



Kram!

2010-01-21 @ 15:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0