US Open dag 1

Bråttom! Jag ska iväg och fixa lite saker men här kommer ett kort summering från igår:

Johannes satt från den första matchen till den sista under US Opens första dag. Jag droppade av tidigare. Jag hade klivit upp sju på morgonen och det här med att vara vaken många timmar i sträck är verkligen inte min starka sida.

Vi var lite sena och hade inte fått igång all utrustning till att den första matchen började. Ena skärmen krånglade och det trådlösa internetet ville inte gå igång på back up datorn. Så det var lite irriterat och spännt i början. Sen kom det 5 ungar inflygades och höll på att riva Tildas rum. Men efter det flöt det på bra.

35 marknader hann vi med iaf och snittet hamnade på ca 880 sek/marknad. En bra start!

Dock så har jag ett vagt minne av en sektion inatt någonstan vid 4-tiden i morse. Jag sov, Johannes jobbade. Jag vaknar av att Johannes stormar in i sovrummet och högljutt berättar om en match (jag är van). Samtalet löd ungefär såhär (tror jag, var rätt trött):
Johannes: Cillen, Cillen jag sitter med 666.000 på Dushevina och noll på Venus... bla bla bla.
Jag: Hmm... Bra!
Johannes: Hon står i 1.12 nu och Venus ska serva vi 4*-3. Avgörande set. Ska jag lägga över så att jag har 40-50 tusen på V? Ska jag greena ut?
Jag: Ja gör det! 40.000 är bra...
Johannes: Hmm, fan nu börjar hon serva. Jag har inte greenat ut.
Johannes: Fan, hold. Ner till 1.02. Fan.
Jag: Mmm...Fan!
Johannes: Dushevina har gameboll... Nej hon tappar det. GSM.
Johannes: Äh jag kunde ha gjort 62k på båda ser jag nu. Fick bara 8.
Jag: Synd...

Annars var det faktiskt några 1.01-1.03 som förlorade igår. Speciellt på sidomarknaderna. Det kan hända att vi har gått in turneringen med lite för stor respekt. Men, men.

Bring it on day two!


Kommentarer
Postat av: Igor

lol

2009-09-01 @ 22:16:15
URL: http://sportstockexchange.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0