Crazy!


Nadal vann i tre raka. 7-5, 6-4, 6-4. Det hade man inte kunnat trott om man bara hade följt matchen via marknaden. Den litade inte alls på Nadal idag och det kändes bara som att den låg och väntade på att få pressa upp honom till oanade höjder. Nu var det så att Almagro servade som en tjej och gjorde en del oprovocerade misstag så Nadal var aldrig uppe högre än 1.25. Vilket iofs var höjden av vansinne då någon bokade 100 k på Nadal till oddset till 1.25 när Nadal ledde matchen med 2-0 i set och hade en breakboll emot sig. Efter ett Nadal tog det andra setet så kunde man fortfarande få spela på 1.04, samma odds som jag bokade när Almagro ledde matchen med 1-0 i game i det första setet. Jag själv spelade på 1.03 när han servade för matchen och hade 15-15.

Diagramet avser Nadal.

Anledningen till denna madness berodde såklart på att Nadal har varit skadad och tog i trainer i det tredje setet. Men det var inte knäet som han tog behandling för utan en muskel magen. Och till saken hör att även Almagro fick behandling för ryggen samtidigt. Men det var det ingen som brydde sig om.

Synd att man är så off annars hade man kunnat göra sig en fin hacka i matchen. Synd att TV:n är trasig i arbetsrummet.

Nu ska jag slötitta på William - Clijsters. Hoppas att den inte blir spännande så att jag somnar, klockan sju i morgon är det uppstigning. Heja Kim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0