Skitnatt

Sämsta dagen den här månaden:

Ibland har man dagar då det känns som om det inte går att göra fel. Och ibland har man dagar då man gör ALLT fel. Idag var en sån. Ingenting stämde och inget gick rätt. Nyckelordet är greena ut. Eller bristen på att inte greena ut vill säga. Att det ska var så svårt ibland.

Det värsta är att jag måste förklara resultatet för Johannes när han vaknar och jag har ingen bra förklaring. Jag tror jag låter honom få en lång sovmorgon idag. Det får bli en dag ledigt sedan ska jag klistra upp lappar på kontoret till nästa gång. GREENA UT, GREENA UT, GREENA UT!

Ja ni kan se själva. Inte ett rätt.

Kommentarer
Postat av: Micke HBG

Hej!



Din sida blir bra pga att du är ärlig.

Jag har några fråfor till dig, om du nu har lust att svara på dom.



1.När du bokar hur mycket brukar du ligga i skuld.



2.När du spelar på någon Tennis match har du då alltid tillgång till att se matchen, om du svarar ja var ser du den då om den inte visas på Betfair?



3.Är ditt mål att göra 4000kr i vinst/dag ?



Tack och ha det så bra



mvh/Micke

2009-03-16 @ 10:17:59
Postat av: Per

Äh, det där tar du ju igen på två matcher :) Bryt ihop och kom igen!

2009-03-17 @ 18:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0