Greena ut!

Nä, man kanske skulle ha hängt med familjen till Bulgarien denna vecka istället, det hade iaf blivit betydligt billigare än att slaska iväg pengar på US Open. Vi är inne i en bad run just nu helt enkelt och besluten blir inte bra.

Jag låg mycket bra till i matchen mellan Safina - Williams, men den slutade rött. -5k tror jag att det blev. Jag fattar inte hur jag lyckade sabba det då jag hade bokat rätt stort på Williams som började med att tappa serven. Jag tradade så att jag hade en brytpunkt för att nolla @ 1.07 på Serena och ändå får jag minus. Lite otur var det också för Safina hade många gamebollar som hon förlorade. Men hon spelade inte bra ikväll och jag såg det tidigt i matchen utan att agera. Dåligt tradat av mig. Williams - Jankovic i final alltså. Kul för dem!

Igår så bokade vi Djokovic när han ledde matchen stort. Roddick hämtade upp 0-2 i set till 1-2 5-3 30-0, och sen gör han 2 dubbelfel och en stor miss och blir breakad. Självklart så förorar han sedan tiebreaket.

Back to basic: Greena ut, Greena ut, Greena ut...

Om det är någon som inte råkar ha lika bra koll som mig på TV-serier, så kan jag berätta att det går att ta hem avsnitt 1 på säsong 3 av Dexter nu. Hoppas avsnittet är bra för jag tänkte roa mig med det innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0