Lågt odds i första set


Petrova - Azarenka 6-4 6-4

Imponerande spel av Petrova idag. Rent spontant så tyckte jag att det var ett bra odds på Azarenka @ 2.40 innan start, men jag ändrade mig snabbt och det första betet blev på Petrova.

Anmärkningsvärt var att oddsen snabbt sjönk till 1.14 när Petrova gick fram till 4-0 i det första setet. Visst hon var en liten favorit och hade vunnit alla gamen, men ibland undrar jag om vissa av er där ute inte följer damtennismatcher. En 4-0 ledning är absolut inte samma sak som att vinna setet och då kan hon inte gå ner lägre än målodsset för 1-0 i set. Jag bokade såklar upp. Ett sk freebet eftsom jag antagligen fåt tillbaka samma odds eller ett fåtal tick sämre om/när hon vinner setet.

Azararenka vinner sedan 3 game i rad och Petrova går upp runt 1.45 med ett break upp. Bara att spela. petrova vinner setet och oddsen landar på 1.28 med 1-0 i set. Dvs 14 punkter högre än innan hon vann setet.

Petrova går fram till 2-0 i det andra setet och handlas runt 1.05. Jag sitter med herrmatchen (fick 0) parallellt och bokar inte upp så mycket. Petrova tappar det till 2-3 och handlas runt 1.40. Men hon vinner sedan ganska enkelt. Azarenka var tydligen rätt sliten idag medans Petrova både servade och rörde sig mycket bra.

Plus på matchen och nu saknas det bara några få 1000-lappar för att vara tillbaka efter den hemska natten igår.

Snart börjar matchen mellan Williams och Jankovic. Jag tror att jankovic kommer att bli slaktad där ute. Men jag väljer att avvakta och se hur de spelar innan jag kliver in i matchen.

Kommentarer
Postat av: moona

YES;YES,YES...morsan tog 1600 på Jankovic......

2008-10-04 @ 18:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0