Det lönar sig att lägga in felodds ibland


Roddick - Melzer 7-6 6-2

Jag hade aldrig tänkt att kliva in i Roddicks match för jag såg att rsiken att det skulle bli tiebreak i första set var ganska stor. Dock fick Melzer en chans att bryta Roddicks serv i slutet av första set så jag bokade lite. Ingen större summa. Det blev dock som jag befarade, ett tiebreak som Roddick vann enkelt.

I det andra setet så dubbebreakar han och går snabbt ner till 1.01. När han skulle serva för matche så la jag in boka Melzer 10ggr för att nolla. Jag visste att jag aldrig skulle få det men ibland är det händer det att någon trycker fel. När Roddick vann matchen så var jag precis påväg att bokföra en förlust på 1700 sek när jag ser att jag nästan har noll. Det måste vara någon som skickade fel när Roddick servade för matchen och fick breakboll emot sig. Även om han inte hade räddat breakbollen så skulle han inte ha gått upp så många tic eftersom han hade dubbelbreak.

Alltid trevligt med gratispengar även om det inte var någon stor summa.

Nu ska jag väcka Johannes. Jag hade tänkt att han skulle jobba medans jag tar med mig Tilda till gymmet.


Kommentarer
Postat av: Martin

Hej,



måste bara fråga... hur gick snacket under er tennismatch? Hade ni satt några startodds?

Räknade ni i vinst%chans el odds istället för vanliga tennisräkningen?



Antar att ni drabbats av någon slags arbetsskada ändå? :-)

2008-10-02 @ 22:10:21
Postat av: mr Mekong

Är inte Tilda lite väl ung för ett gympass eller är det jag som är gammal?

2008-10-04 @ 12:45:51
Postat av: Cecilia

Mr Mekong: Jo en aning för ung:) Jag gymmar hon är hos gymmets barnvakt:)

2008-10-04 @ 14:03:09
Postat av: mr Mekong

OK! Skönt att höra!

2008-10-04 @ 17:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0