Höga odds

Jag hade plockat ut 2 matcher idag. Den ena var Seppi, den andra var Pironkova. Grundplanen var att spela 3k på honom (vilket jag gjorde men greenade ut). Gick det in så skulle jag lägga vinsten på Pironkova som utklassade Ivanovic igår. Båda handlades runt 3.50 innan start. Höga odds enligt mig. Azaraneka har spelat bra på gruset, men hon har också spelat väldigt många matcher den senaste tiden och det brukar komma en reaktion av det, dessutom var Pironkova väldigt bra igår.

Jag övervägde att spela Pironkova innan jag gick iväg med Tilda på lekobuslandet. Men räknade med att jag skulle hinna hit i tid till matchen startade. Tyvärr så tar allt oftast längre tid med en 3-åring än vad man planerar. Så jag hann logga in lagomt till hon breakade och de båda stod i ca 2 ggr. Jag la ett litet bet på henne och nu har hon iaf vunnit 1:a set. Jag har inga TV-bilder här, men Azarenka har till 100% medical timeout just nu.

Edit: Jag hann inte mer än posta inlägget när jag ser att Azarenka brutit matchen. Jag skulle alltså ha hållt mig till min plan i morse. Seppi och Pironkova. Jag kanske tillochmed ska sluta trada matcher och bara plocka ut vinnare. har varit väldigt bra på det på slutet:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0