Wimbledon

Vi är tillbaka i Göteborg sedan i början av veckan och tiden har såklart spenderats på kontoret och Wimbledon-turneringen. Däremot har jag själv inte tradat alltför många matcher denna vecka, då det är omöjligt att sitta med matcher båda två då vi inte har någon barnvakt. Johannes hoppade över att trada nästan hela Franska Öppna så han var väldigt angelägen om att inte missa något denna turneringen. Och eftersom jag är en sådan snäll och förstående flickvän så har jag skött markservicen och och hållt koll på matcher och scoreboards denna vecka.

Men idag tänkte jag jobba hela dagen. Bokade 10kDementiva som inte alls har börjat bra. 4-0 till Dulko efter 14 minuter. Jag ska greena ut då jag tror att det mycket väl kan bli en 3-setare. Dementiva har servat i denna turnering som hon gjorde stora delar av förra året. Dvs riktigt dåligt, men hon har är duktig på att vända underlägen och Dulko är inte riktigt att lita på.

Kommentarer
Postat av: Cobeb

Roligt att du är tillbaka. Hoppas du greenade ut i tid.

2008-06-28 @ 15:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0