Federer lost @ 1.01


Simon - Federer 2-6 7-5 6-4

OMG, vilken match. Federer vinner första set och handlas ner till 1.01/1.02. Han förlorar 2:a set och går upp till 1.25. Federer breakar sedan tidigt i setet och handlas ner till 1.02 igen. Typiskt, tänker jag eftersom vi nu sitter med ett ganska stort minus på Federer. Jag hade nästan redan räknat hem minuset när sedan Simon breakar tillbaka. Federer går upp runt 1.30 igen, men världsettan breakar och leder återigen setet med ett break upp. Vanligtvis så vinner han matcherna härifrån, men inte denna gång. Simon bryter tillbaka, håller sin serv till 5-4 och breakar sedan hem matchen B L A N K T. Simon stod i 3 ggr inför sista gamet.

Svagt presterat av Federer, han hade som bekant en tuff start på året, men det kändes som om att han var tillbaka igen. Det dröjer nog inte länge förens Nadal tar över platsen som världsetta.


Betfair krashade inte igår utan jag såg sedan på Betfairs forum att det var en uppgradering av Maltas serv som det rörde sig om. Jag var slarvig som inte kollat upp det innan och antog ganska direkt att det rörde sig om ytterligare en krasch när jag blev utloggad. Men det var alltså planerat av Betfair.


Kommentarer
Postat av: carl

Sjuk match!

2008-07-24 @ 08:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0