Australien Open dag 3

image15
Bammer - Wei + 4048 sek
image14
Gisquel - Wawrinka +3731 sek
image13

Youzhny-Seppi  - 753 sek

Totalt för idag +6400 sek.

Det går segt framåt. Har haft chans på stora vinster denna morgon. Hade min spelplan klar inför matchen mellan Dementieva-Medina, tyvärr så höll jag mig inte riktigt till den. Greenade ut och gjorde 6000, 6000 på båda spelarna direkt efter 1: set, men sabbade det genom att boka hårt på break de 3 första gemen i andra set. Hoppade sedan över att boka i det 4:e och då kom såklart breaket:)  La sedan upp för att safa efter att Medina breakat tillbaka och hållt serven i 3:e set. Men var för snål och la mig några punkter fel, så jag fick inget. Hade iaf mycket plus på Medina. Fick tillsut - 800 kr. Har kört några fler markander som blivit +- O. Men snart kommer det en storvinst, det är jag säker på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0