Ana Ivanovic vidare

image37
Dagens vinst  + 9970 sek

Hantuchova-Radwanska 6-2 6-2
Ivanovic-V.Williams 7-6 6-4


Inatt började jag med att förlora drygt 12.000 sek på matchen mellan Hantuchova - Radwanska. Jag låg fel i matchen hela tiden och orkade inte trycka på allt på Hantuchova, även fast det bara "var 1 tjej på planen". Radwanska spelade riktigt dåligt och såg uppgiven ut mest hela matchen. Men jag hade i bakhuvudet att hon är väldigt duktig på att vända underlägen. Jag minns när hon slog ut Sharapova (1.02), efter att ha legat under i avgörande set i US Open 2007.
image38
Diagrammet avser Ivanovic

Jag kom också in helt fel i den andra matchen mellan Ivanovic-Williams. När tiebreaket började hade jag -25k på båda spelarna. Valde dock att satsa allt på Ivanovic eftersom jag tyckte att hon spelade bäst. Det lyckades iaf. Men det var en dåligt tradad match av mig. Kunde lika gärna ha förlorat de -50k som jag satt med på Williams i stort sett hela matchen. Det är inte roligt att förlora 50.000 på en match, det har jag gjort förut.

Det var mycket break i första set och det är sådana matcher jag brukar vinna mest på. Är duktig på att boka och spela tillbaka vid break, men den här matchen blev det katastrof för min del, då speciellt i 1:a set. Jag gjorde ganska många trads under 1:a set, de flesta var fel beslut. Det slutade iaf OK. plus på natten, drygt 5000 sek .

Btw spela Djokovic @ 1.50 från start. Bra odds, han har inte förlorat ett set i tuneringen. Dessutom brukar marknaden ÄLSKA Djokovic.

Edit: + 5020 kr på Djokovic som vann med 6-0 6-3 7-5

Kommentarer
Postat av: Martin

Tack för tipset! Djoko leder med 5-0:)

2008-01-23 @ 05:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0