Weird marknad


Kunitsyn - Devvarman 6-4 6-1

Matchen mellan Kunitsyn och Devvarman avslutades just. Och någon eller några på marknaden agerade  väldigt konstigt under matchen.  Kunitsyn vandrade upp till ca 1.80 innan start och han står högre efter att han hållt serven till 1-0. När Devverman leder med 4-3, ett break så är det någon som vill spela honom till 1.40.  Lågt med tanke på att han inte ens har tagit setet och själv blivit breakat och haft problem med sina servar. Det är hela tiden någon som vill spela honom oavsett om han vinner gamen eller inte. När Kunitsyn har en setboll i Devvarmans serv så går det fortfarande att spela honom runt startoddset 1.80.

Kunitsyn vinner 1:a set med 6-4 och går ner till 1.50, han håller sedan serven enkelt och går ner till 1.44. Dvs 6 punkter. Han breakar sedan och håller till 3-0 då går det fortfarande att spela på 1.20.

Igår när Devvarman vunnit första set mot Kendrick och ledde med 2-0 i game så pressades han ner till 1.05 och då var han inte favorit från start. Har jag missat någonting? Vem är Devverman? Nästa Nadal? Skulle inte tro det....

Devvarman är 23 år från Indien, rankad 314 och spelar på ATP-touren för första gången.

Jag orkade inte ge mig in i matchen med någon större summa även det hela tiden fanns fina odds på Kunitsyn. Dels för att tankar kom om att det var något skumt med matchen och dels för att scorebaorden slutade fungera under några game. Nu vann iaf Kunitsyn enkelt, så matchen var säkert ren. Men någon hade väldigt fel där ute.

Det blev en ganska bra dag för oss, skönt med tanke på dagarna innan. Nu ska jag sova så at jag orkar se finalen i dubbel. Får se om svenskarna orkar prestera efter den långa matchen igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0