Cincinnati


Ditty - Yuan 2-6 6-1 6-4

Damerna i Cincinnati är igång. Hittills har det spelats 2 matcher. Den första vann Pin enkelt på 55 minuter. Den andra var lite mer tradevänlig och slutade med seger till Ditty efter 3 set. Jag gjorde bort mig lite i det andra setet men det gjorde inte så mycket för det bjöds på några felodds i det avgörande setet som jag hann att ta, så det blev en plusmatch iaf.

Joahnnes var märkbart tagen efter morgonens session så han åkte till Liseberg istället för att jobba. Klokt av honom, det är ingen ide att trada tilt. Hoppas han är fith for fight snart iaf, men några fler nattmatcher på OS blir det nog inte för vår del.

Kommentarer
Postat av: Wowbagger

Fotbollen som du nämnde i förra inlääget är bara att skippa. Trycket är inte i närheten av EM och många matcher går inte ens in-play. Synd på Björkman, hade verkligen varit häftigt om han fått sin medalj.

2008-08-11 @ 22:33:49
Postat av: Cecilia

RE: Ja, synd på Björkman... Jag har inte ens orkat brytt mig om att kolla fotbollsmatcherna, jag är inge bra på att trada fotboll i vanliga fall heller:)

2008-08-12 @ 02:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0