Andy Roddick @ 17.5 ggr


Roddick - Schwank 4-7 6-4 7-6

Jag kunde inte ha valt en sämre dag att ta ledigt på.
Serena Williams @ 1.02 LOST
Roger Federer @ 1.1 LOST
Venus Williams @ 1.11 LOST

Och inte nog med det så bjuder Andy Roddick och Eduardo Schwank på en av de bästa tradingsmatcherna i år. Vi gick och la oss tidigt ikväll så det inte var någon av oss som orkade köra nattmatcherna. Men jag kunde inte somna så jag gick upp för att se om hur det gick för Roddick.

Jag hann trada sista gamet och tiebreaket och fick en tröstslant. Men det var synd att ingen av oss var vaken under hela matchen för det var en riktigt bra match.

Jag har läst tråden på Betfairs forum och om jag har förstått det rätt så gick matchen till ungefär såhär; Roddick @ 1.16 förlorar första set. Vinner sedan det 2:a, efter att ha varit uppe runt 2 ggr. Han handlas ner runt 1.35 i det avgörande setet. Roddick får sedan 3-1 (?) (ett break) och handlas till 1-03/1.04. Schwank vänder sedan matchen till 5-4 och har 2 matchbollar i egen serv och är nere i 1.06 som lägst. Roddick räddar matchbollarna och vinner sedan matchen enkelt i tiebreaket.

Från 1.03 upp till 17.5 ggr för att sedan vinna matchen. Snacka om swings.

Det var inte något fel på de andra 3 matcherna som spelades i samma turnering inatt heller. Faktum är att alla 4 matcherna gick till 3 set. Jag småtradade de 2 sista matcherna, men var alldeles för trött för att orka prestera på topp. Plus iaf.

Nu ska jag sova en stund så jag orkar följa någon OS idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0