Sjuk

Jag är sjuk, igen. 4:e gången i år. Det är tur att jag inte har ett "riktigt" jobb att behöva sjukanmäla mig till iaf:). Igår så tradade jag dåligt, iaf i vissa matcher. Hade bra i de flesta matcher och det skulle egentligen ha blivit en fin plusdag men mina båda hjärnhalvor verkade inte vilja samarbeta. Dessutom låg jag i sängen med en laptop och använde ett segt trådlöst nätverk. Omatchat omatchat, omatchat... Har jag någonsin nämt att man inte bör trada sjuk, okoncentrerad, trött, med taskig internetuppkoppling? Isof verkar jag ha glömt av det själv. Och kan ni gissa vad jag gör nu?....

Johannes och Tilda har åkt till Slottsskogen för att titta på sälarna. Jag hade inte tänkt jobba något idag, men tack vare Johannes expertutlåtande om Gabashville-matchen, som jag fick innan han åke, så sitter jag här iaf. Och det var bra, då det blev en riktig bra tradematch.


Kommentarer
Postat av: teo813

krya på dig :)

2008-04-17 @ 17:27:11
Postat av: Anonym

Är du sjuk? Kom hem...../mor.

2008-04-17 @ 19:49:27
Postat av: Swingtrader Igor

Krya på dig.

2008-04-18 @ 22:43:12
URL: http://betfairswingtrader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0