Ivo Karlovic

image101
MacHado - Karlovic 6-4 1-0 Retirement by Karlovic

Jag bokar Karlovic @1.25 innan start mot en för mig alldelses okänt spelare. Karlovic blir genast breakad och oodsen skjuter i höjden, efter att MacHado hållt serven till 2-0 är det kaos på markanden och MacHado går ner till låga 1.13 och jag kan greena ut och göra 3k på båda. Jag är övertygad om att Karlovic ska bryta matchen innan första set är klart då han också tar en medical timeout vid 3-1. Mem han fortsätter som tur var och bröt sedan i början av det andra setet. Tyvärr så vaknade Johannes och boka MacHado, så totalt sätt blev det ändå minus på matchen för oss. Men "100-kronorskontot" har nu ökat från 300 sek till 4.300 sek.

Kommentarer
Postat av: maya

Hoppas du haft en bra dag!

2008-04-15 @ 16:41:18
URL: http://metrobloggen.se/mayas
Postat av: kenneth

ja swebsil trodde ju inte ivo var skadad, skrek på forumet när machado servade för setet att ivo inte var skadad, två game senare retirement hahahahahhaha

2008-04-16 @ 08:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0