4 värdiga herrar i semifinal

Jag har väldigt svårt just nu att ta ut en slutsegrare bland herrarna till Miamis tunering. Om jag var tvungen att göra det så skulle jag säga Roddick. Han spelar sin livs tennis, det är hemmaplan och han det ser verkligen ut som om han vill vinna.

Värdet ligger dock på Davydenko @ 8 ggr på vinnarspelet. Han har spelat riktigt bra de senaste 4 seten och nog verkar han fokuserad alltid. Det skulle nog vara skönt för honom att få en seger efter alla turer han har haft med läggmatcher och uthägning i media. Men som sagt för att vinna tunringen måste han först slå Roddick och sedan Nadal eller Berdych, det kan nog bli tufft för den magra ryssen.

Nadal spelar snart mot Berdych. Jag tycker att Tjecken är den som imponerat mest under denna tunering så det blir nog en lay på Nadal @ 1.63. Men Nadal är alltid Nadal.

Som sagt väldigt svåra matcher!

Om Serena Williams rygg håller så tror jag att hon tar hem sin 5:e seger i Miami Open.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0