2010

Hej, jag förstår att ni har saknat mig ;) Jag kommer dock inte kompensera min frånvaro med några nakenbilder som Mikael föreslog...

Vi körde igång efter semestern i tisdagsnatt och jag kan inget annat säga än att jag ser fram emot ett nytt år. Vi avslutade som vanligt förra året (i år får vi nog satsa på att anmäla oss till en kurs eller dylikt istället för att jobba. Det skulle bli förbaskat mycket billigare åtminstone) med  två negativa månader, men på det hela taget var 2009 precis som de två tidigare åren bra resultatmässigt. Precis enligt plan faktiskt. Dessutom lyckades vi byta upp oss från en sliten trea i förorten till ett nybyggt hus på vischan och vi fick uppleva Söderlings final mot Federer i Franska öppna på plats på i Paris. 2009 var med andra ord ett ganska bra år och vi hade möjlighet att avsluta året med en underbar semester i Thailand följt av julfirande i vårt fina hus med familj och vänner.

Förväntningarna på 2010 är ganska höga. Våra förutsättningar för att kunna jobba är bättre än någonsin i år eftersom vi dels har ett rum inrett endast för endamålet att användas som arbetsrum, men också framförallt har vi en heltids dagisplats åt Tilda. Och det har vi aldrig haft förut. Det enda som talar emot att året kan bli lite kämpigare är att konkurrensen där ute har blivit bättre. Fan, jag tror att det är många av er där ute som börjar få kläm på det här med att trada tennis, så förvänta er inga fler tips från oss i år ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0