Onsdag



Äntligen tog arbetsdagen slut. Och som jag har kämpat. Om jag inte vore så jäkla trött så skulle det ha kommit en utförligare rapport om arbetsinsatsen, som var ok idag. Ok, men inte mer. Fast det var väldigt nära några matcher. Men det är som vanligt, vänder man på några bollar så hade saker och ting sett helt annorlunda ut.

Bartoli avslutade iaf dagens tennis med att bryta sin match, efter att ha haft 1-0 i set och ett break upp i avgörande. Jag tänkte i mitt stilla sinne att om denna match går till 3 set, så är chansen/risken att Bartoli bryter stor. Fast så tänker jag nog ganska ofta när det gäller henne. Det är inte alltid så bra att ha förutfattade meningar om spelare, fast idag fick jag iofs rätt. Lucky me! Fast jag bokade henne rätt hårt innan hon bröt, så det hade inte gjort något om hon fortsatt spela.

Well, matchen räddade mig åtminstone från att få en förlustdag. Jag var rätt less när jag hade suttit 6 timmar utan att flytta mig från skärmen och hade 4 minusmatcher på rad.

Siffror från dagen:

Bankrulle från start idag: 14.000 sek
Omsatt totalt under dagen: Ca 1 milj sek
Antal marknader: 9 st
Resultat: +15528 sek
Snitt/marknad: +1725
Antal timmar arbetade effektiv tid: ca 10h (ca 1550 sek/h)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0