Speak up!

Nä, usch jag skäms nästan för att jag aldrig uppdaterar bloggen. Och jag skäms även mer för att jag har jobbat på tok för lite den senaste månaden. Det har vi väl båda gjort, men Johannes ligger hästlängder före mig. Så JA, jag känner att jag har lite att ta igen på båda fronterna.

Inatt blev det basket iaf.

I mars var kändes det som om att det var ovanligt lite tennis (Davis-cup vecka) och när det väl var tennis så hade vi så mycket annat för oss. Vi har bl a varit i Barcelona och sen hade vi fullt hus under påsken. Sen ska jag och Johannes lillasyster, Sara springa Stockholm Marathon den 5:e juni, och eftersom jag ligger efter även där så har jag försökt att lägga fokus på att få ihop så många mil som möjligt. Vilket är lättare sagt än gjord då jag blev sjuk när jag äntligen kommit igång igen efter en överträning. Men nu är jag fith for fight igen så förutom Tilda, får jobb och träning bli prio ett under våren. Också bloggen då ;)

Jag och Tilda ska åka till Hallen ikväll, så Johannes kommer att gå in i ett så kallat arbetskoma under tiden. Jag själv som alltid gör bra resultat i Hallen, har väl tänkt att jobba så mycket som möjligt också.

Så nu undrar jag vad NI är intresserad att läsa om?

PS. Jag vet att jag har utlovat ett inlägg om Money management för sisodär 100 år sedan (och ja, jag skäms såklar lite över det också) DS.


Kommentarer
Postat av: Kisumu

Kul att du är tillbaka,

strategier och money management vore väldigt intressant om du kunde skriva lite om.

Lycka till med "maran"

2010-04-12 @ 10:28:38
Postat av: Jarmo Pistol

Money Managementinlägget hade jag gett upp, trevligt att du kom i håg det.



Det som skulle vara intressant är hur ni hanterar er risk under vissa skeden av en match. Tidigt, midgame samt i ett avgörande skede.



Vilken % av er kassa är ni beredd att förlora som max tex?

2010-04-13 @ 07:48:52
Postat av: Fredrik

kul att du kommit igång igen saknat läsningen

2010-04-13 @ 09:22:37
URL: http://nagikbetfair.blogg.se/
Postat av: Barbafish

Man har inte vetat vad man ska läsa när du har varit borta ett tag. :)



Läser också gärna en artikel om money managment. ser fram emot den.

2010-04-13 @ 18:43:03
Postat av: Jonas

Hej,



Läser gärna om olika strategier i de olika sporterna. Så mycket som ni vill dela med er av iaf.. ;)

Håller själv på med trading på fotboll (hobbynivå än så länge, dock lönsam..), har småpillat lite på tennis ett par gånger med mindre lyckat resultat..

2010-04-14 @ 08:22:13
Postat av: niklas

klart man inte ger ut sina strategier, vore idiotiskt. vill man vinna får man gå den hårda vägen å hitta sina egna strategier, följer man bara efter vad andra gör förlorar man.

2010-04-14 @ 18:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0