Söndagsnöje


Vi hade kräftskiva med grannarna igår och idag är jag så jäkla bakis. Ska aldrig mer dricka alkohol! Har ni hört den förut? Iaf så är jag alldeles för trött för att sätta mig och jobba, utan istället tänker jag se Nadal - Almagro från soffan i vardagsrummet. Almagro gick direkt fram till 2-0. Jag tippar på att setet slutar 6-2 eller så. Till Nadal alltså.

Btw så fick jag en smärre chock när jag loggade in på kontot. Någon har spelat efter att vi ramlade hem runt femtiden i morse och det resulterade i två megaförluster. Och en sönderslagen TV. Jag tror att jag ska uppfinna ett alkolås till datorn. Jag själv gjorde något liknande i smått berusat tillstånd den helgen Madonna spelade i Gbg. Inte i samma omfattning men likväl en större förlust, runt 30k om jag inte missminner mig. Idiotiskt! Ska bli intressant att höra förklaringen när han vaknat. Som jag förstått det när jag gick igenom matcherna så ser det ut som om han hade sjuk otur i Safinamatchen, den andra ser ut som ren tilt. Well, det blir en slitsam vecka som kommer med andra ord. Fan, jag hade tänkt att plocka ut en del från kontot igår, men det låg massa förtidstrades ute så jag struntade i det. Jag visste att förtidsspelen skulle bli dyra på ett eller annat sätt.

Kräftskiveoutfiten. Porrstövlar är en succe på fest. Jajamen!

Note to myself: Ring och flytta ner maxlimiten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0