Last night

God morgon! Usch, det är snart kväll och jag har precis vaknat men det var jag som körde nattpasset igår. Det är skönt att sitta uppe på nätterna men jag föredrar helt klart dags och kvällsjobb istället. Jag kommer så ur rytm med allt annat omkring. Tur att jag har Johannes som tar hand om allt på dagarna men snart tycker jag att det är dags att skifta igen. Han var iaf vänlig att komma  in och väcka mig med både Burger King och lördagsgodis på sängen.

Nattens trading: Det började bra, 16k + de 2 första timmarna och utökade statistiken från 18 till 21 gröna matcher. Sen tryckte jag fel i matchen mellan Shedova - Azarenka så istället för de 7k grönt jag hade på båda spelarna fick jag 8k minus. Efter det fick jag lite hjärnsläpp en stund. Lite småtilt bokade jag upp Safina 30k på odds runt mellan 1.20-1.30 i det första setet. Hon räddar 4 setbollar i tiebreaket och vinner den första hon får. Jag greenade inte ut och fick en minusmatch igen. Det blev totalt 7 röda matcher i rad och istället för 16 plus låg jag nu 6 minus.

Tog en paus. Räknade ut hur jag låg till och började om och efter ytterligare 4 matcher låg jag ca 8k plus igen, sen hamnar jag illa till i matchen mellan Massu - Schwank men det reder ut sig. Tyvärr så har jag ingen möjlighet att trada mathen som pågår parallellt och självklart så förlorar Kuznetsova från 1.08 (Johannes vaknade och klev in i matchen på slutet, de andra sporterna är hans med).

Väldigt besviken på mig själv för att jag började slarva i natt. Ett feltryck och jag tappar huvudet en stund. I samtliga minusmatcher som jag drog på mig hade jag eller kunde jag ha gjort plus i förutom Zvonareva (där jag bokade ett för högt odds när jag inte fick det korrekta). Det som var bra var att jag tog ett break, satt upp ett nytt mål och kom igen. Jag får tänka på att mitt dagsmål var 4k och det klarade jag plus lite till.

Jag hade planerat in ett gymbesök men de har redan stängt så det får bli en löptur ute istället. Sedan blir det Melodifestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0