Lyxfällan

Det var ingen av oss som jobbade igår och det verkade inte som vi missade så mycket trots att det var en förstaomgång. Vi kanske tillochmed tjänade på att inte jobba igår vem vet.

Just nu kollar vi på lyxfällan. Underhållning på hög nivå! Vi får se om någon av oss sätter oss och jobbar senare, det verkar inte som om någon av oss är orkar ikväll, dessutom så ligger vi som sagt så bra till i februari att vi inte känner någon stress.

Jag hittade 3 kartonger pizza undangömda i ugnen när jag kom hem från gymmet igår, så dieten är härmed avslutad. Skönt tycker jag! Johannes gick ner 4.6 kg p 5 ½ dagar så han ser mycket smalare ut och nu har vi varit och köpt massor av nyttig och god mat, lite träning på det så blir det nog toppen. Jag var och köpte ett gymkort till Johannes förra veckan så det ska nog lösa sig.

Jag fick en kommentar om att vi aldrig verkar dra jämt. Så är verkligen inte fallet, vi tycker vi har det jättebra:) Jag hoppas att ni tar det vi ibland skriver med en nypa salt och ironi. Och skulle jag tycka att vi hade riktiga relationsbaserade problem så skulle jag väl för sjuttsingen inte skriva det här där vem som helst kan läsa det. Vi har både varit tillsammans och jobbat ihop hela mitt vuxna liv och är så säkra på varandra att vi inte har något emot att bjuda på oss själva ibland. Sen är det så klart att det händer att det känns påfrestande att alltid vara, bo och jobba tillsammans, det tycker nog de flesta par som lever så tätt in på varandra som vi gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0