18 av 19 matcher

Det här måste vara den bästa striken på länge. Inte den totala summan kanske men antalet gröna matcher är 18 av 19 st. (De 2 nedersta tror jag att Johannes körde men de får vara med än då för det blev så fint tillsammans) Synd på den enda minusmatchen för det var rent slarv. Jag kanske ska anamma det här med små insatser ett tag igen ändå, det är ju skönt att slippa förlusterna och sluresultatet blir ju kalas och ett snitt på 2530 kr/marknad är ett bra snitt. I nattens 2 sista matcher (längst upp) så höjde jag dock insatserna/riskerna lite. Det var för mycket bra odds i de sista seten i båda matcherna så det gick inte att låta bli. Men en positiv sak till med att köra med lägre insatser i nattmatcherna som det regel är dålig likviditet i är att man lättare kan köpa sig ur positionerna.

Nu ska jag göra iordning frukost till Tilda innan hon ska på dagis sedan ska jag väcka Johannes som ska ut och köpa U-2 biljetter. Sen ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0