Nattens trading


Jag orkar inte gå in närmare på nattens matcher just nu, för jag har snart varit vaken ett dygn och måste sova. Men här är resultatet och det blev som planerat en lugn trading med korta positioner, små risker och framförallt utan stora swings. Dagsmålet är överstiget så med det är jag nöjd även om jag tradade dåligt i 2 av matcherna. Jag tycker att det är lätt att bli för passiv när jag har satt upp små mål med matcherna. Sen hade jag sjuk otur i den sista matchen. Det blev inte många rätt där så att jag är glad att jag tog mig ur utan större förlust för jag låg ganska illa till ett tag.


Kommentarer
Postat av: YO

Jasså du är fortfarande vaken honey! Jag kom precis hem iaf, välbehållen.

2009-01-05 @ 08:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0