Nystart

Sådär nu tänkte jag sätta igång och jobba igen. Det blev en lite längre paus än beräknat, men Johannes har kört på och jag hade hoppats att han skulle få lite medgång innan vi körde på som vanligt igen. Men det går trögt. Vi har minskat insatserna avsevärt men det tycks finnas en del mentala spärrar som inte vill släppa. Men  av tidigare erfarenheter så vet jag att det vänder när man minst anar det. Det behövs bara att vara på rätt ställe vid rätt tillfälle och lite självförtroende så är vi tillbaka på banan igen. Johannes vill att vi ska trada tillsammans, men det är så svårt dom gånger vi inte är av samma åsikt. Vi är så jäkla envisa båda två och ibland känns det som om vi bara gör tvärtom vad den andra säger för att bevisa att just vår egna hypotes är rätt. Men det kan vara bra att sitta tillsammans också. Många gånger är det lättare för den som sitter bredvid och inte är insmetad att kunna se möjligheterna. Men det gäller ju att kunna lyssna på varandra också. Tyvärr är det lätt att ta ut sina frustationer på de som står en närmast.

Så ny månad och nya mål. Matcher finns det ju så att det räcker och blir över och om det så krävs att bara ta 100 sek/marknad för att gå plus och vända den negativa trenden, så får det bli så. Men usch vad jag hatar de här perioderna! De tar fruktansvärt mycket på psyket.  Det ska alla som funderar på att satsa heltid på att trada/spela ha i sina beräkningar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Märker att det är jobbigt nu! :O(. Jag kikar sällan in på din jobblogg eftersom jag inte är insatt överhuvudtaget. ;O).men jag saknar dina inlägg i din fritidsblogg. Men nu vet jag ju att du har massor med jobbet.

Ta hand om dig! KRAM!

2009-02-04 @ 18:47:29
URL: http://uglimoo.blogg.se/
Postat av: Henke

Det är ju oundvikligt att ha perioder när det går dåligt när man tradar heltid, huvudsaken att man går plus i längden.

2009-02-04 @ 21:21:26
Postat av: Carola

Hej stumpan! Hoppas verkligen att det lossnar/har lossnat för er nu! Jag håller en tumme för er båda!



Ville bara säga att jag och Erik åker till Phuket på onsdag och blir borta i två veckor. Ifall du ringer och tycker jag e otrevlig som inte svarar... Thailandtours har ordnat ett flyg som går direkt från Östersund nämligen. Skönt att slippa åka ner till Sthlm innan.



Ha det så bra och se till att plussa MASSOR nu! =0)

Kram!

2009-02-06 @ 09:59:56
Postat av: Dijana

Hej! härligt att du bloggar om tennis, vilket jag älskar att spela :D

2009-02-20 @ 17:46:32
URL: http://djj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Går det dåligt är det bara att ansöka om socialbidrag. Hyran betald + räkningar + 3000kr :)

2009-02-27 @ 16:04:31
Postat av: Niklas

Hallå Cecilia, vart har du tagit vägen?

Saknar morgonläsningen :o(

2009-03-02 @ 09:12:45
URL: http://betfairtrading-se.blogspot.com/
Postat av: Johan

Tack för en mycket intressant blogg :-).



/Johan

2009-03-11 @ 16:34:54
URL: http://www.mansworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0