Tisdag

21 april. Peter D skulle ha fyllt 49 idag.

God dag! Har jag missat något hittills idag? Jag har försökt att sova bort febern och jag tror jag lyckades. Jag mår mycket bättre nu och tänkte sätta mig och jobba resten av dagen.

Det ser ut att vara en del intressanta matcher kvar idag. Jag ser att vår Söderling spelar senare.
Jag läste i Expressen att han inte har vunnit en ATP-match på över 3 månader då han slog Kendrick i Australien Open. Däremot vet jag att han vann han en Challengerturnering för ca en månad sedan där han besegrade bl a Bolelli, Schuttler, Lopez och Berdych.

Sen åkte han iofs ut mot både Kendrick och Bolelli i turneringarna efter.

Vi får väl se om han lyckas knipa en ATP-vinst idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0