Vår dag


Danne, Johannes och Börje

Mitt mål är att bli lika stark som Börje. Haha, snart så :-)

Se så nöjd han ser ut efter lite träning, solning och relaxing...eller så är det maten

Det har varit fantastiskt väder de senaste två dagarna så vi valde att vara lediga. Det är nästan så att man får hoppas på en regning sommar för ekonomins skull:-) Nejdå, men det är att föredra kvällsarbete sådana här dagar så att man kan vara ute i solen istället.

Idag började vi iaf dagen med en riktigt god och lång frukost hemma innan vi åkte på gymmet för att möta upp Börje och Danne. Jag fick alltså med mig Johannes för första gången men det krävdes lite övertalning och mutor. Väl där var han iaf jätteduktig. Efter vi gymmat klart gick vi till relaxavdelningen och badade Jacuzzi och ångbastu innan vi mötte upp Börjes Lisa för middag på Texas Longhorn.

Johannes som var vaken igår natt och körde basket slockande så fort vi kom hem från middagen och jag ska också sova snart.

Imorgon är det Fed cup så då hade vi tänkt och jobba några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0