R.I.P Peter

Jag har svårt att ta in det men sedan i tisdags Peter är borta. Och det tar emot att skriva det för det gör det mer verkligt.

Vi fick först höra om det sent i torsdagkväll men fick det inte bekräftat förens idag (fredag). Det är en verklig chock och jag är väldigt ledsen. Vi tyckte att det var konstigt att han inte svarat i telefon under några dagar men att han skulle vara död... Förutom till Peter själv går tankarna till hans barn. Förklaringen han lämnat till de närmaste är att han gjorde detta pgr av ekonomin och Sportinginvest. Så onödigt. Men om det stämmer så såg han väl ingen annan utväg.

Det känns konstigt. Han var alltid så glad och positiv när man pratade med honom. Och kunnig.

Jag tyckte om Peter.

Jag hoppas att du har det bra där du är nu ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem Är Peter?



mvh/Micke

2009-04-04 @ 13:55:28
Postat av: Anonym

Hur fick ni reda på detta?



Tog han livet av sig i Sverige eller i sitt hemland England?



Ingen media som skrivit om detta än , märkligt!

2009-04-05 @ 22:14:01
Postat av: Jenny

Ska du blogga mer i år? Saknar ditt skrivande.

2009-04-17 @ 09:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0