Fan mail

Det är inte alla dagar som man får fan mail. Idag var en sådan. Här är ett utdrag från min facebook det har han säkert ingenting emot.

i like your tall leg sorry:D
and i also like your grenns on bf to:P
actually you are my hero and one day i must be like you:)
www.zizu-betfair.blogspot.com
can't I?? :)

you are a relly perfect women

i m sorry i try to write with my little english...

take care


Han har en betfair-blogg också.

Tilda är på skolan, johannes sover och jag har krånglat med datorn på kontoret vars internet inte ville fungera. Det var dock bara en drivrutin som behövdes uppdateras så nu är den fit for fight igen. Pågår det inga macther eller är det scoreboarden som krånglar?

Jag ska inte jobba just nu iaf, måste fixa med några saker innan Tilda ska hämtas från skolan.

Kommentarer
Postat av: M

Inga matcher just nu..

2008-09-29 @ 10:52:48
Postat av: Håkan

Nu har de satt igång.

2008-09-29 @ 11:12:05
Postat av: johanna

Haha, gött med en beundrare.

2008-09-29 @ 22:20:18
Postat av: Oskar

Hej Cecilia och tack för en läsvärd blogg. Jag har en allmän fråga till dig. Tror du att du kommer fortsätta att leva på trading under resten av ditt arbetsliv, eller kommer du någonsin bli tvungen att ta ett "vanligt" jobb igen? Kanske har du tjänat ihop tillräckligt med pengar så att du kan leva på räntor den dag du slutar. Jag har själv haft planer på att försörja mig på trading, men det känns lite gran som att man hamnar lite utanför samhället, man får ju tex ingen pension och man har inget skydd om man blir sjuk. Samtidigt finns ju också risken att förutsättningarna ändras så att det inte längre är möjligt att försörja sig på trading. I USA har tex allt spel via nätet förbjudits.

2008-09-30 @ 10:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0