Helgen


Helgen spenderades i Stockholm. Jag och Johannes började lördagen med lite shopping sen hann vi precis in att se när Neminen gjorde dubbelfel på matchbollen mot Nalbandian. Det var bara att sätta sig i baren och vänta på Söderling - Nishikori. Tyvärr så blev även nästa match en kort historia 6-1 6-0 till Robin.

Det passade oss egentligen bra eftersom vi bestämt träff med Fredrik och hans tjej, Jenny kl 17.00. Middag och drinkar med dom innan vi begav oss till Råsunda och VM-kvalet. Vi rundade av kvällen rätt tidigt med några drinkar på Gondolen eftersom några av oss kändes oss lite småkrasliga.

Vi bodde hemma hos Johannes mamma och man i helgen och under en promenad igår längs Finnboda Hamn så dök min mamma upp från ingenstans. Hon hade tagit tåget från Östersund för att överraska mig på min födesledag (27 år, inte så mycket att fira men mamma tar alla tillfällen till akt). Så hon och Johannes är ute och köper presenter till mig nu. Jag som blev sjuk efter helgen ska försöka snabbkurrera mig med Te och värktabletter. Middag på stan är planerad tills ikväll.

Kommentarer
Postat av: teo813

stort grattis på din födelsedag!

2008-10-14 @ 00:50:20
Postat av: Cecilia

Tack Teo!:)

2008-10-18 @ 01:51:04
Postat av: emelie

snyg utsikt :D vart är detta nånstans??





kram

2008-10-24 @ 08:44:52
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0